2009. február 2., hétfő

Tavasz várás-vagy geometria?
Kicsit fáradtan,kicsit megtörve bár,de még halva nem,itt volnék..:) Na ez a mondat érdekesre sikeredett..értsd ahogy akard..:) Fáradt vagyok,de fiatal,és erőős,és sikerülni fog,MEGCSINÁLOM!!! A küldetés:a geometria relytélyeiben elmélyedni,mit sem törődve a gyarapodó plussz fokokkal,az eltűnő mínuszokkal,és az egyre jobban éledező NAP nevű bolygóval. Hát igen.Minden derékszögű háromszögre igaz,hogy-hmm de szépen süt a nap..ahj dejó lenne a margitszigeten,ha már kicsit melegebb lenne,vattacukrot enni,aztán strandra menni,éés fürödni és..-szóval igaz,hogy két befogó négyzetének összege-ohh csörög a telefon..Hallo?..Oh sziija Szerelmem!!...Persze,persze jól vagyok..:) A margitszigetre?Most?...Háát éppenséggel ráérek...Én is szeretlek!!..Szia:)-Na,gyorsan befejezni,a két befogó négyzetének összege az átfogó négyzete,és..-Áá valaki hazajött...:O Sziaa anyu!!...Persze,tanulok..Nem,nem megyek sehová...-tehát a befogó négyzete meg az átfogó négyzete-Csörög a telefon...Sziia Gyuszii:)...Nem,nem megy...Tanulnom kell..Én is sajnálom...Okéé holnap a suluban...:) Este hívj...Én is szeretlek..!:)-Tehát az Istenért is 2 befogó négyzetének az összege..--Áá a fenébe is ezzel,Artúr,a Nyúl,éhes,meg kell etetnem...:)

1 megjegyzés:

  1. Szia Zsezsi!

    Fantasztikus jó a stílusod, és izgalmasan írsz. Na, gondolom, nem véletlen, vér nem válik vízzé...:-)
    Puszi, Virág.

    VálaszTörlés